Türkiye’nin hızla büyüyen kahve markalarından Laos Coffee Roastery, franchise sistemiyle büyüme atağına geçti. Markanın kurucu ortaklarından Cihan Ünal, sistemin avantajları ve hedefleri hakkında açıklamalarda bulundu.
“Laos Coffee olarak, yüksek kârlılık oranımız ve yatırımcı dostu iş modelimizle sektörde fark yaratıyoruz. 2024 yılı, büyüme hedeflerimizi gerçekleştireceğimiz bir dönüm noktası olacak. Franchise sistemimizle hem yatırımcılara kazandırıyor hem de müşterilerimize kaliteli kahve deneyimi sunuyoruz,” diyen Ünal, yıl sonuna kadar 20 şubeye ulaşmayı hedeflediklerini belirtti.
Laos Coffee’nin franchise modeli, yatırımcılara isim hakkı bedeli olmadan bir iş fırsatı sunarken, düşük maliyetli operasyon yapısıyla dikkat çekiyor. Markanın hem müşterilere hem de yatırımcılara odaklanan yaklaşımı, sektörde kısa sürede geniş bir yankı uyandırmış durumda.
Cihan Ünal, “Laos Coffee yalnızca bir kahve markası değil, aynı zamanda insanların buluştuğu, keyifli vakit geçirdiği bir yaşam alanı. Her şubemizle bu anlayışı daha da yaygınlaştırmayı hedefliyoruz,” diyerek, markanın vizyonunu özetledi.
Laos Coffee, 2024 yılında hem yerel hem de ulusal çapta büyüme hedefiyle kahve tutkunlarının karşısına çıkmaya hazırlanıyor.
GÜNDEM
13 Kasım 2025SPOR
13 Kasım 2025GÜNDEM
13 Kasım 2025SPOR
13 Kasım 2025SPOR
13 Kasım 2025GÜNDEM
13 Kasım 2025GÜNDEM
13 Kasım 2025
1
Beijing 2025 Dünya Robot Konferansı ve Oyunları’na Ev Sahipliği Yapacak
39154 kez okundu
2
İzmir Ege Denizi’nde Deprem Riski Yok
8549 kez okundu
3
Yardım Eli Uzandı: Hasta Adamın Evi Temizlendi
4413 kez okundu
4
Kaş’ta Otomobil-Kamyon Çarpışması
771 kez okundu
5
Tahran’da öldürülen İsmail Haniye kimdir?
346 kez okundu